Avatar billede frem-ad Professor
22. oktober 2016 - 09:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

højerklinik fejl firefox hvad gør jeg

Hej
Jeg bruger firefox, normal når man marker og så højre klikker på noget tekst så kommer 5-6 muligheder frem med ¨kopier¨ ¨søg på google¨ osv. men nu kommer dette
http://peecee.dk/upload/view/462723 (tryk på vis det originale biled for at få den stor) med alt det som ikke skal bruge, lidt som om det er et medie klip, hvorfor gør den det, og hvad gør jeg ved det?
Der er ikke problem i internet explorer - Edge - Word, det er kun i Firefox.
Jeg skal ud og hjælpe en så jeg får først kikket nærmere på løsningerne senere.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2016 - 12:06 #1
Avatar billede Slater Ekspert
22. oktober 2016 - 12:07 #2
Den viser alle mulighederne, der kan være i højreklikmenuen. Normalt vil den skjule alle de ting, der ikke er relevante for det, du højreklikker på, men her kommer det hele frem. Det er en fejl i Firefox.

Her er nogle andre mennesker med samme problem

For deres vedkommende lader det til at være forårsaget af en extension. Har du nogle af dem installeret? Prøv at starte Firefox i safe mode (hold shift nede, når du klikker på ikonet for at starte den) og se om det virker der. Hvis det gør, så er det nok en extension. Ellers prøv at geninstallere browseren.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2016 - 12:11 #3
Starter du Firefox op i fejlsikret tilstand kan du også fra den boks der fremkommer nulstille din browser.
Avatar billede frem-ad Professor
22. oktober 2016 - 16:28 #4
Det hjalp og nulstille programmet tak til jer begge.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2016 - 19:09 #5
Velbekomme :-)