Avatar billede pensionisten Juniormester
06. september 2016 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer

Har tidligere skrevet om at Internet Explorer 11 Fryser og lukker ned, håbede at den opdatering som er kommet idag ville løse problemet, men desværre hjalp den intet, har gudskelov flere andre browsere, men det ville selvfølgelig være rart at  internet explorer fungerede.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2016 - 12:48 #1
prøv at fjerne java og flash..?
Avatar billede pensionisten Juniormester
06. september 2016 - 14:44 #2
Fjernelse af java og flash hjalp ikke, kontaktede Microsoft som sendte mig et link som følger her. http://download.microsoft.com/download/F/2/4/F24D0C03-4181-4E5B-A23B-5C3A6B5974E3/apps.diagcab

Og det hjalp
Håber andre kan have gavn af det.
Så må der gerne lukkes,TAK
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2016 - 16:23 #3
#2 Tak for dir link :-)

Det er dig selv der lukker tråden.
Der står ud for indlæg "Marker som løsning" og så skulle den være i orden :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2016 - 20:50 #4
Jeg skrev jo det er dig selv der lukker tråden da du kom med løsningen fra Microsoft??

#2 er jo løsningen.
Marker venligst dit eget indlæg og fjern at du accepterede #3 som løsning
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2016 - 18:58 #5
Tak :-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester