Avatar billede fxfever Nybegynder
22. august 2001 - 17:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Invalid Partition Tabel???

Er der noget at gøre ved \"Invalid Partition Tabel???\" når man har prøvet at formatere harddisken flere gange. Dette medføre at jeg ikke kan boote min PC.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. august 2001 - 17:58 #1
Prøv med fdisk /mbr og ellers må du ind i fdisk for at se dine partitions, evt. nedlægge dem!
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2001 - 19:09 #2
Du kan måske rette det op med nogle 3 parts programmer partition magic eller super fdisk
Avatar billede fxfever Nybegynder
22. august 2001 - 20:05 #3
Har prøvet at lave en ny partion .... det bliver det samme.....??!?!
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. august 2001 - 20:10 #4
Prøvede du også at skrive fdisk /mbr den retter op på dit bootspor!
Avatar billede schneider-magic Nybegynder
23. august 2001 - 01:28 #5
Har du prøvet at få en Windows 2000 bootcd til at se på det? Der er mulighed for at slette de fleste partitioner under installationen, også fejlbehæftede af forskellige grader.