Avatar billede mick Praktikant
16. juli 2016 - 22:03 Der er 5 kommentarer

Kodi Software

Hej
Nogen som har erfaring med Kodi Software som anvendes til streaming via add-ons.
Hvordan fungere det rent netværksmæssig.

Er det ligesom torrent-streaming hvor ens net deles.

Jeg har behov for noget uddybning inden man begynder at anvender det, da der noget om det er at det ulovligt at streame film via Kodi.
17. juli 2016 - 04:51 #1
Det kommer jo an på hvad add on du installere.

Det er ikke ulovligt at streame film via Kodi, så længe servicen addon'et tilgår har betalt for rettighederne til at udbyde filmen. F.eks. er der jo ikke noget problem i at bruge et Netflix plugin fra Netflix - hvis det fandtes - hvorimod "Popcorntv" plugin'et ville jeg holde mig fra hvis du vil være sikre på at stream helt lovligt.

Altså skal du kigge efter officielle plugins fra lovlige streamingtjenester. Dem ser der dog ikke rigtig til at være nogle af.
Avatar billede mick Praktikant
17. juli 2016 - 06:33 #2
Hvor kan man se at det ikke popcorn time addonn man har fat i.

Hvor finder man listen over add-ons som er ulovlige i Danmark
17. juli 2016 - 11:08 #3
Det er egentligt meget nemt. Så snart du finder en tjeneste som tilbyder dig at se gratis hollywood film - af nyere eller ældre dato - så er det ulovligt.

Derimod finder du Netflix, HBO, Nordisk Film osv. vil du formentligt ramme et login i starten af app'en som du kun kan få hvis du har betalt for at få adgang til en af de services.

Der er ikke noget der er gratis. Alt koster noget i denne verden. Nogle gang blot et kys :-)
17. juli 2016 - 11:14 #4
KODI er nok bedst til at se din egen digitale backup af dine købte DVD'er og streame TV som er offentligt tilgængeligt som f.eks. "DR TV". Men så snart det ikke er offentligt tilgængelige TV Shows kan det igen være pirat-materiale. KODI er som sådan blot et TV-venligt interface til de gængse web-steder hvor man kan se TV online fra udbyderen.
Avatar billede rajwik Praktikant
25. oktober 2019 - 17:52 #5
There is no need of kodi as there are lots of websites to watch Movies, shows and TV channels. You can check: https://streamerszone.com/