Avatar billede Kim Olsen Juniormester
09. juli 2016 - 21:48 Der er 5 kommentarer

Snyd på nettet

Kan jeg bare oprette en net side med falske profiler og på den måde tjene penge af dumIander som mig selv, eller skal jeg oplyse at der er falske profiler der på.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2016 - 22:03 #1
Hvis du vil oprette en debat side for diskssion af mulige aarsager til dinosauernes forsvinden hvor alle kan gratis deltage, saa maa du kunne oprette lige saa mange falske profiler du vil uden at det vedroerer andre end din samvittighed.

Hvis du vil oprette en dating side hvor maend betaler dyrt for at kunne kontakte kvinder og du opretter et stort antal falske attraktive kvindeprofiler for at score kassen, saa risikerer du problemer i forhold til lovgivingen (eksmepelvis. markedsfoeringsloven, ophavsretsloven p.g.a. billeder, chikane i forhold til straffeloven p.g.a. identificerbar person og bedrageri i forhold til straffeloven).
Avatar billede Kim Olsen Juniormester
09. juli 2016 - 22:56 #2
Nu er det jo ikke mig der vil lave en, men jeg er faldet i en,kan jeg sagsøge dem eller er det spild af tid.
men ellers tak for dit svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. juli 2016 - 01:05 #3
Dansk eller udenlandsk site?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. juli 2016 - 16:26 #4
Nu starter du med et totalt åbent spørgsmål uden nogen form for bagrund, så kan vi ikke lige få lidt fyld på, så vi i det mindste har en fornemmelse af, hvad vi snakker om, i stedet for at skulle gætte i øst og vest.

Der er jo ingen, der kan vejlede dig, om du kan sagsøge nogen ud fra det, du har skrevet indtil nu. Ingen ved, hvad der er sket for hvem, hverken hvor eller hvordan.
Avatar billede Kim Olsen Juniormester
23. december 2016 - 14:12 #5
Dette er ikke renligvant mere, så vis i skal have point så skriv.