Avatar billede The Real Yoda Juniormester
22. august 2001 - 14:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lav en chat

Så er tiden kommet hvor jeg står og mangler en chat...
og efter at have oprettet den i javascript (og lukket den igen) er der her en ny krav spec.

Points\'ne vil gå til den som kan levere mig en chat, med mange funktioner, bedste funktionalitet og laveste pris...

Der er følgende krav...

Da der kun chatter brugere som er logget ind skal der være et par brugerfunktioner... (det er bare links på brugernavn)
Dermed sagt, at der også skal være en liste over brugere som er på chatten
Der skal være nogle få statistikker på chatten (såsom hvormange online, sidst på chatten, hvorlang tid på chatten...  forholdsvis nemme)
Den skal helst være lavet i ASP, da jeg gerne selv ville kunne rette i den...

Jeg kan kontaktes på info@wing-it.dk eller telefon 4081995

Der vil selvfølgelig også blive givet kr for chatten....
Avatar billede fireworld Nybegynder
22. august 2001 - 15:39 #1
Jeg kan lave den i PHP... med sikkerhed ..

kan også i ASP men det vil tage noget mere tid..

men i PHP kan jeg sagtens lave den..

så email mig hvis jeg skal lave den!

mads@fireworld.dk
Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. august 2001 - 16:47 #2
jeg kan godt udvikle en chat i asp til dig.
mail wil@theroom.dk hvis jeg skal lave den...

Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. august 2001 - 18:44 #3
Jeg har sendt en mail til dig.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. august 2001 - 19:29 #4
jeg har sendt en mail til dig.
Avatar billede hv_elite Nybegynder
25. august 2001 - 09:49 #5
Hej!

Prøv at gå ind på siden http://www.skattefrit.dk - her kan du finde masser af ting til en hjemmeside - også en chatfunktion...

Mvh http://www20.brinkster.com/huividar
Avatar billede cool-wil Nybegynder
26. august 2001 - 13:39 #6
hvad får vi svar fra dig joda eller?

wil/
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
27. august 2001 - 18:54 #7
Tilbuddene var sgu lidt for dyre i forhold til hvad jeg havde regnet med... nok lidt naivt at tro man kunne få en chat for 500 kr...

derfor har jeg valgt at lave en selv, som midlertidig løsning, ved hjælp af det link som HV_ELITE har skrevet...

Men har gemt jeres mails, til den dag, forhåbentligt snart, hvor der kommer lidt flere penge i kassen til en chat som sparker røv...