Avatar billede palleren Novice
27. juni 2016 - 13:05 Der er 1 kommentar

Exchange server credentials til fællepostkasse ved office 365

Hej eksperter

Efter at have skiftet til office 365 fejler et af mine programmer, som tidligere loggede på en exchange server til en fællespostkasse.

Jeg har ændret til ny URI efter opdatering, men jeg er i tvivl om hvordan credentials skal være.

I nedenstående kode, logger jeg på med "min bruger" som så har adgang til fællespostkassen. Men er i tvivl om hvordan det skal kodes.

Den kode jeg har forsøgt mig med, men som ikke virker er følgende:

Sub GetEmails()
Dim exchangeService As New ExchangeService(ExchangeVersion.Exchange2013)
    'WebService Uri
    'Try
    exchangeService.Url = New Uri("https://outlook.office365.com/ews/exchange.asmx")
exchangeService.Credentials = New WebCredentials("user@domain.com", "PW")
    exchangeService.AutodiscoverUrl("inboxxx@domain.com")
Dim findResults As FindItemsResults(Of Item) = exchangeService.FindItems(WellKnownFolderName.Inbox, New ItemView(10))
    For Each item As Item In findResults.Items
        Dim strID As String
        'Get mail ID
        strID = item.Id.ToString
        'Get Lid from mail subject
        strLid2 = item.Subject.ToString
        strLid2 = UCase(strLid2.Substring(strLid2.Length - 8))
        'Get attachements
        Call GetAttachmentsFromEmail(exchangeService, strID)
        'Move email
        Call MoveEmail(exchangeService, strID)
        'Upload files to case
        Call GetFiles()
Next
End Sub

Håber der er en her som kan hjælpe mig.

Vh
Palleren
Avatar billede palleren Novice
05. juli 2016 - 12:37 #1
Problem løst.

Skulle logge ind med en bruger, og så på fællespostkassen ved folderID.