Avatar billede namgrab Juniormester
13. juni 2016 - 18:07 Der er 3 kommentarer

Pixelering og hak i visning fra youtube

PC:  MSI CX 720
OS:  W10/64
RAM: 2x2 GB

Ved visning i youtube og visninger fra GOLF.dk (måske også youtube?) sker næsten hver gang at billedet pixelerer, hakker, lyd med forsinkelse af billede (fryser).
Kan dette skyldes for lidt RAM? eller er der en anden forklaring?
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2016 - 18:59 #1
Det kan tænkes, at det er din Ram - idet du har 1 Gb på dit grafikkort (?)
Her er dog nogen ting du kunne prøve:
opdatere Flash (youtube bruger flashplayer) - evt. skifte Browser
skru ned for kvaliteten
Sørg for "bedre netværk" (dvs. kabel på, hvis det er trådløst)
--du kan også prøve og se i Ydeevnen (faneblad i Taskmanageren), om du kan se nogen steder, hvor du har 100% eller lignende
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2016 - 19:00 #2
Prøv at åbne joblisten og se hvad der løber "tør" for resurser først når du streamer.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2016 - 19:01 #3
Nå Thomas kom først :-)