Avatar billede Lelle1987 Novice
12. juni 2016 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre adgangskode til wifi på computer, windows 10

Hej..

Prøvede af oprette forbindelse fra min tlf's trådløse internet og til computeren.
Men da adgangskoden er ændret på mit mobile netværk, ka jeg ikk få forbindelse på computeren - for kan ikk skrive den nye adgangskode nogen steder, den vil bare logge automatisk ind, som var koden skrevet allerede..

Så hvordan går jeg ind og ændre koden, på computeren?
Har søgt nettet tomt for hjælp - og det åbenbart ikk muligt, når det ikke er bredbånd det handler om..
Avatar billede martens Guru
12. juni 2016 - 13:44 #1
Hvilken telefon taler vi om ?  og du taler om hotspot ... ?
Avatar billede Lelle1987 Novice
12. juni 2016 - 13:52 #2
Iphone internetdeling..
Avatar billede Lelle1987 Novice
12. juni 2016 - 14:03 #4
Det er ikke min tlf jeg skal ændre koden på , det er computeren.. For kan ikk den gamle kode,.. Og nu har min tlf besluttede af den selv sku ændre det til en anden, og det er computeren ikk enig i..
Avatar billede martens Guru
12. juni 2016 - 14:27 #5
check lige dette...

The suggestion to change the name of the iPhone would work but there is a better solution: on your Windows 8.1 device, click on the wifi icon in settings, go to "View Connection Settings" and click on "Manage known networks". Choose to "forget" your cell phone hotspot and then restart your computer. In the mean time, turn off your phone hotspot and turn it back on after your computer boots. Your iPhone wifi should be visible and when you try to connect, it will now prompt you for your new password. MS doesn't make anything easy and they don't even understand the simple things, like this.  ;o)
Avatar billede martens Guru
12. juni 2016 - 14:28 #6
er det samme for Win 10 ....