Avatar billede samanie Juniormester
09. juni 2016 - 12:28 Der er 1 kommentar

Mobildata iPhone 6s virker ikke

Hej eksperter
Jeg har købt en iPhone 6s for en måned siden. Men nu er dens 4g til tider ikke at virke, selvom der står jeg har 4g... Det virker igen i et par min hvis jeg tager telefonen på flytilstand også af igen? Nogen der ved hvad problemet kan være? Håber i kan hjælpe :)

På forhånd tak
Avatar billede INK Ekspert
10. juni 2016 - 14:55 #1
Det kunne være en garantisag, men inden da ville jeg lige sikre mig følgende:

Styresystem opdateret til iOS 9.3.2

Alle apps opdateret

Komplet slukning af Telefon og genopstart

Evt. forsøge en gendannelse fra en sikkerhedskopi fra en dato hvor det virkede.

Du har selvfølgelig sikret, at mobildata og 4G er slået til ;-)