Avatar billede mikkel251 Seniormester
01. juni 2016 - 13:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ckEditor billede upload

jeg har søgt google tomt hele dagen og jeg ved man kan aktivere billede upload på ckeEditor men også på tinymce editor i asp.net
men hvordan dælen dytme gør jeg det, nu har jeg søgt på hele nettet og jeg ved jeg skal bruge en handler til det og mange af dem der er å nettet kan jeg ikke få til at virke, så nu er det tid til at spørge jer eksperter, jeg vil helst have den til at virke i tinymce til asp.net, men ckeEditor kan sagtens gå også.
Avatar billede lordnelson Seniormester
01. juni 2016 - 22:17 #1
Bruger selv ckeEditor, og til upload ckeFileUpload , der ligger som en plugin
Avatar billede lordnelson Seniormester
01. juni 2016 - 22:17 #2
Glemte bruger også CkFinder , for at browse efter filen / billedet
Avatar billede mikkel251 Seniormester
01. juni 2016 - 22:30 #3
Har du et link til begge dele og en vejledning til hvordan man bruger det ?
Avatar billede lordnelson Seniormester
02. juni 2016 - 06:53 #4
Kan  se jeg bare bruger ckfinder
https://cksource.com/ckfinder
Avatar billede mikkel251 Seniormester
02. juni 2016 - 07:17 #5
Tak det vil jeg få kikket på idag
Kan man ikke give point mere ?
Ved du hvor jeg logger ud ?
Avatar billede lordnelson Seniormester
02. juni 2016 - 07:52 #6
Hmmm ikke sådan lige det jeg kan se - sorry
Avatar billede mikkel251 Seniormester
02. juni 2016 - 08:39 #7
det var en dyr en findes der ikke en gratis version der aktivere upload af billeder til tinymce eller ckeeditor