Avatar billede kontorchefen Nybegynder
03. april 2016 - 20:11 Der er 3 kommentarer

Data fra flere ugenumre i forespørgsel

Jeg har en tabel med følgende udseende:

Id (nøgle)    Autonum
Kundenr:      Tal
Ugenr:        Tal
Antal:        Tal

Jeg vil gerne have en forespørgsel, hvor jeg gerne vil taste et
Ugenr og forespørgslen skal så indeholde det indtastede Ugenr,
det indtastede Ugenr-1, det indtastede Ugenr-2, det indtastede Ugenr-3
og det indtastede Ugenr-4
Avatar billede terry Ekspert
03. april 2016 - 21:10 #1
PARAMETERS EnterWeek Short;
SELECT tbl1.*
FROM tbl1
WHERE (((tbl1.[Ugenr]) Between [EnterWeek] And [EnterWeek]-4));
Avatar billede terry Ekspert
04. april 2016 - 10:26 #2
you should also take a look at a previous question from you http://www.eksperten.dk/spm/976063
Avatar billede terry Ekspert
08. april 2016 - 12:46 #3
chefen, er du ikke på kontoret? :-)