Avatar billede larsgrau Forsker
29. marts 2016 - 18:39 Der er 2 kommentarer

Søge efter bestemte data i en txt fil og indsæt det

Hej

Jeg her en del filer som har data jeg gerne vil have en i en tabel, men jeg ved ikke rigtigt om access kan klare det.

Hver sæt data er ikke ens men hvis dataen er der står det samme sted i sættet. Der er også flere sæt i hver fil, men alle sæt starter og slutter med det samme sæt data.

Start er sådan her
4/  '.......og en masse data
Slut er sådan her
q/ 'og ikke mere

data kan evt så sådan her
4/START
3/69595/B3773/master2822/  o.s.v
5/HUGO/HHHE/KKELE/
Q/SLUT
Findes der en måde hvor man kan få access til at sætte dataen i mellem 4/START og Q/SLUT i en tabel men mange feltet, flere end der er data til i dette tekst sæt. og når den har gjort det, skal den tage det næste datasæt i filen som selvfølige start og slutte på samme måde. indtil filen er slut?

Lars
Avatar billede bvirk Guru
29. marts 2016 - 23:34 #1
Dit spørgsmål er noget kryptisk formuleret, men hvis du spørger om det er muligt at alle få tekstblokkenes indhold gemt i en tabel, så er svaret ja.
Avatar billede supertekst Ekspert
30. marts 2016 - 12:40 #2
Er der mulighed for at du kan uploade en tekstfil samt illustrere fordelingen i posterne?