Avatar billede ohansen1 Juniormester
19. marts 2016 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Avanceret filter

Jeg har et regnskab med markroer og et ark som er et Avanceret filter det filter skal hente oplysninger fra regnearket.

Er der nogle her inde som kan hjælpe mig med at få dem til at køre samme fordi for mig er det blevet uoverskueligt.
Avatar billede natkatten Mester
19. marts 2016 - 18:50 #1
Du er velkommen til at sende det til mig, så skal jeg kigge på det. Ellers må du uplade det til f.eks. gratisupload.dk.
Avatar billede ohansen1 Juniormester
19. marts 2016 - 19:39 #2
natkatten det må du godt kikke på.
Kan jeg ikke få din mailadresse.
Avatar billede natkatten Mester
19. marts 2016 - 20:02 #3
natkatten snabela gmail dot com
Avatar billede natkatten Mester
21. marts 2016 - 05:18 #4
Et svar