Avatar billede LarsLj Novice
18. marts 2016 - 13:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan stopper jeg en "service"

Hej. Jeg vil installere WordPress lokalt. Til det brug vil jeg installere en server, men når jeg gør det, får jeg en fejl. "It seems that you already have a web server running on port 443". Hvordan stopper jeg den service? Skal jeg i kontrolpanelet (Windows 10) og hvis ja, hvor skal jeg så hen. Jeg kan ikke finde det, der hedder "services" på engelsk i kontrolpanelet.

Vh
Lars
Avatar billede kurt54 Ekspert
18. marts 2016 - 22:29 #1
på dansk hedder det tjenester og den port bruges ofte af apple produkter

443     TCP     SSL (Secure Sockets Layer) eller "HTTPS"     2818     https     TLS-websteder, iTunes Store, OS X-softwareopdatering (Mountain Lion og nyere versioner), Spotlight-forslag Mac App Store, Kort, FaceTime, Game Center, iCloud-godkendelse og DAV-tjenester (kontakter, kalendere og bogmærker), iCloud-sikkerhedskopiering og -programmer (Kalender, Kontakter og Find min iPhone/Find mine venner, Mail, Dokumenter og Fotostream), iCloud Key Value Store (KVS), iPhoto Journals, AirPlay, OS X-internetgendannelse, Profile Manager, Tilbage til min Mac, Diktering, Siri (iOS), Xcode Server (hostet og ekstern Git HTTPS, ekstern SVN HTTPS, Apple Developer-registrering).
Avatar billede LarsLj Novice
19. marts 2016 - 12:05 #2
Tak for svaret. Det var ordet "Tjenester" jeg manglede. Vil du venligst skrive et svar (ikke en kommentar), så du kan få dine point!
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. marts 2016 - 13:26 #3
ping