Avatar billede BooSay Nybegynder
17. marts 2016 - 20:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jeg tror at mit internet er hacket!!

Hej, jeg har haft mange mærkelige oplevelser med mit internet for tiden! Kan jeg tjekke om mit internet er blevet hacket? Og isåfald hvad gør jeg så?

Frederik
Avatar billede Blueeyez Mester
17. marts 2016 - 20:14 #1
Du kan nulstille din router.
Sæt den op påny (Brug kabel) og så husk at lav en god sikkerhedskode på 20 tal/tegn/bogstaver.

Der er som sådan ikke meget du kan gøre, da hvis du er hacket, så vil hackeren næppe vise sin identitet.

Hvorfor tror du iøvrigt at dit internet er hacket?
Avatar billede BooSay Nybegynder
17. marts 2016 - 20:23 #2
Min pc crasher når jeg går på internettet, internettet er blevet langsomt og så hvis jeg ringer imens jeg har slået wifi til på min mobil er det ikke personen jeg ringer til, men derimod en masse lyde - og personen jeg ringer til kan også høre de lyde
Avatar billede madseksperten Nybegynder
17. marts 2016 - 22:55 #3
Husk at få lukket dine spørgsmål BooSay:-)
Avatar billede Blueeyez Mester
17. marts 2016 - 23:17 #4
alternativ.
prøv og nulstil din router. Hvad hvis fu er på via et andet trådløst netværk?
Avatar billede BooSay Nybegynder
18. marts 2016 - 18:31 #5
Har nulstillet routeren😂
Avatar billede Blueeyez Mester
18. marts 2016 - 23:02 #6
Du bør nok lige huske at bruge kommentar næste gang, da svar kun er til dem der giver løsningen, men jeg vil se igennem det, men husk det fremover! ;)

Afmelder overvågning af tråden.