Avatar billede cash Nybegynder
21. august 2001 - 22:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

FTP upload

Er der nogen der ved hvad grunden til at jeg får en
\" 550 can´t change root besked \" når jeg prøver at uploade på cybercity..
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2001 - 07:04 #1
Du har ikke fuldmagt til at uploade til mappen. Det er noget som sker af og til, har også oplevet dette hos www.subnet.dk, men så på et eller andet tidspunkt, så er man klar igen.

Har du prøvet at logge ind via IE
Avatar billede cash Nybegynder
26. august 2001 - 16:38 #2
Det var en fejl hos udbyder, ellers tak for hjælpen
Avatar billede lychen Nybegynder
13. september 2001 - 23:07 #3
cASH spiller du CS?
Avatar billede cash Nybegynder
13. september 2001 - 23:15 #4
Hmm, ja jeg har da spillet CS , men jeg er mest til UT. som jeg dyrker tit.. Men jeg  spiller ikke CS på nettet..Hvis det var der du ville hen  :-)

Avatar billede lychen Nybegynder
14. september 2001 - 16:22 #5
ok :)
Avatar billede k.r Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:23 #6
prøv at tjække om der er æøå i nogle af dine filer det giver helt sikkert problemer !!!
Avatar billede cash Nybegynder
23. december 2001 - 20:47 #7
hmmmmm