Avatar billede dudesicko Novice
06. marts 2016 - 08:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lukke en vindue automatisk med java script ?

Hej, jeg vil gerne ha at feks en side automatisk bliver lukket så snart den bliver åbnet, det er til denne extension til Chrome
https://chrome.google.com/webstore/detail/block-site/eiimnmioipafcokbfikbljfdeojpcgbh/reviews

Så jeg vil redirect til en side der så har det script, så jeg ikke selv hvergang skal til at lukke de skide faner der bliver åbnet.

Men kan det lade sig gørre ? Og hvis ikke med java, hvad så ?
Avatar billede TommyB Nybegynder
06. marts 2016 - 22:00 #1
Er det ikke bare

<script>
  window.close();
</script>
Avatar billede dudesicko Novice
08. marts 2016 - 05:33 #2
Hej, nope har jeg prøvet, sker ikke noget.

Har også prøvet.
<body onload="window.close();">
Bare for at se, men får bare en hvid skærm.
Avatar billede TommyB Nybegynder
08. marts 2016 - 12:38 #3
Det virker kun hvis vinduet er åbnet fra et link eller anden event. Ikke hvis du bare lavet en html-side og reloader.
Avatar billede dudesicko Novice
09. marts 2016 - 09:26 #4
Nogen forslag til hvordan jeg så kan gøre det, det extension kan redirekte til en side, når den har fundet en side jeg ikke vil ha vist, men det fane er jo så allerede åben, og går ud fra at java eller andet så ikke bare kan lukke det ?
Avatar billede dudesicko Novice
05. april 2016 - 03:47 #5
Lukker, fandt aldrig en løsning.