Avatar billede ranni Forsker
29. februar 2016 - 17:42 Der er 1 løsning

Flash Player ???

Hej.
Jeg dummer mig - igen - igen.
Jeg har indtil for 6 timer siden kunnet se udsendelser fra DR på PC.
Nu mødes jeg af ramme med : Du skal have Adobe Flash Player.
Jeg følger linket og downloader/instl.
Et eller andet overser jeg, for nu har jeg fulgt instrukserne, jeg  har snart prøvet en halv snes gange , jeg har endog prøvet at instl. udgave 20 , alle fra Adobe.com.
Et eller andet gør jeg galt (som mange gange før) men hvad ???
Avatar billede ranni Forsker
29. februar 2016 - 18:09 #1
Typisk mig !!

Når jeg opgiver,  - -  begynder jeg at tænke.
Jeg havde deaktiveret Chockwave i opstart for at spare tid !!
Jeg aktiverede den igen.

Nu ingen problemer med DR TV.