Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2016 - 09:39 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Skype

Jeg har Windows 7 og har Downloaded Skype, købt headset og video Cam virker, men Echo-test virker ikke - altså ingen lyd? Kan nogen hjælpe mig. Jeg skal benytte Skype til job-interview i dag kl. 14, så håber jeg kan få hjælp her :-))))
Avatar billede Slater Ekspert
28. februar 2016 - 09:56 #1
Hvilken slags headset? USB, minijack? Er det forbundet korrekt? Virker det i andre programmer?
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2016 - 10:03 #2
Det er headset med pink/grøn stik. Jeg har lige erfaret, at når jeg nu vil se en YouTube film, er al lyd forsvundet fra min bærbare? Virker heller ikke på headset?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. februar 2016 - 10:03 #3
i Skype: Funktioner / Indstillinger / Lydindstillinger.
tjek, at mikrofon og højttalere er sat til dit headset.
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2016 - 10:28 #4
Mikrofon: "ingen" og med flueben i "indstil automatisk lydindstillinger"
Højttalere: alle mulighederne hedder "Højttalere (SndTAudio) og igen flueben i "indstil automatisk lydindstillinger" ?
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2016 - 14:40 #5
Jeg har downloaded Skype på min mobil og det virker :-) men - men - jeg har nu ingen lyd på min bærbare?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2016 - 15:24 #6
Kig i kontrolpanel Lyd At der ikke er noget Deaktiveret!
Mine indstillinger og skype virker.
http://web.gratisupload.dk/f/8v1afcewe9/
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2016 - 16:07 #7
men jeg kan ikke få lov til at ændre på noget?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2016 - 16:31 #8
Heller ikke ved højreklik? Er der nogle anmærkninger i Enhedshåndteringen.
http://web.gratisupload.dk/f/8v1azpgn60/
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2016 - 16:52 #9
Jeg har taget et skærmprint, men ved sgu ikke hvordan jeg sætter det ind her?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2016 - 17:05 #10
Du skal navngive det og gemme i en mappe derpå åbner du
http://web.gratisupload.dk/ trykker på vælg finder billedet trykker upload venter til du får et popup trykker på feltet til venstre på filen når det er åbnet kopierer du URL en herind
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2016 - 17:17 #11
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2016 - 17:18 #12
Hvordan er det jeg kommer til enhedshåndtering?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2016 - 17:49 #13
I kontrolpanelet enhedshåndtering ellers skriv devmgmt i søgefeldtet
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2016 - 17:56 #14
Avatar billede hkprofil Forsker
29. februar 2016 - 09:12 #15
Øv kan ikke få upload til at virke med skærmbillede. Men kan skrive her hvad der står:

Enheder til lyd, video og spil
NVIDIA High Definition audio
SndT Audio
Avatar billede hkprofil Forsker
01. marts 2016 - 11:06 #16
Jeg har nu opdateret mine Drivere og jubiiii jeg har fået lyden igen på min bærbare :-)))))
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. marts 2016 - 11:31 #17
Tillykke det er skønt når noget lykkedes :-) Så husk at belønne dig selv!
Fortsat god dag.:-)
Avatar billede hkprofil Forsker
01. marts 2016 - 11:47 #18
Jeg har stadig ikke afprøvet Skype, men tror jeg dropper det i denne omgang. Send venl. svar, det er dig der har brugt tid og ressourcer på mig :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. marts 2016 - 12:24 #19
Jeg samler ikke point
Avatar billede hkprofil Forsker
04. marts 2016 - 16:41 #20
SVAR