Avatar billede tgb Praktikant
23. februar 2016 - 22:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fejl med Windows Live Mail på ny pc

jeg en ny pc med Windows 7 som melder fejl Windows Live Mail error 0x80041161 ha prøvet afinstallere Windows Essentials 2012 og ligge den ind igen stadig væk samme melding så har brug for gode råd

pc er denne :https://www.fcomputer.dk/computer/færdigsamlet-pc/office/føniks/intel-skylake-office-pro.html

og med et grafikkort: GeForce GTX 750 Ti 2GB eVGA FTW ACX
Avatar billede claes57 Ekspert
24. februar 2016 - 09:28 #1
jf microsofts egen blog
Ring til Microsoft Teknisk Support og få sat en gratis Windows update sag op. Du kan fange dem på 82 33 31 00 og så trykker du 2 og 2 i menuen. De vil kunne hjælpe dig bedre ved at få logfiler m.m. sendt ind.
Avatar billede tgb Praktikant
25. februar 2016 - 11:06 #2
tak prøve det
Avatar billede tgb Praktikant
26. februar 2016 - 22:37 #3
Microsoft Teknisk Support de kunne ikke se hvad fejlen var så har lagt Windows ind på ny så nu køre den