Avatar billede torben lind Forsker
20. februar 2016 - 07:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ccleaner skal ikke fjerne login/password

Hej allesammen.
Når jeg kører en tur med ccleaner,fjerner den mine login oplysninger på mine streamings tjenester,hvordan kan jeg undgå dette,hvis muligt.
Med venlig hilsen
Torben
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. februar 2016 - 07:51 #1
Under Fanen rens fjern mærke i Cookies
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2016 - 07:56 #2
Prøv at gå ind i indstillinger i CCleaner. Find punktet cookies, og lokaliser de cookies der har med dine streaming tjenester at gøre. Træk disse cookies over til højre, så de ikke slettes.
Prøv at se om det løser dit problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2016 - 07:58 #3
Hov fik ikke opdateret. Poko1 er inde på noget af det samme. I den indstilling jeg henviser til der slettes alle cookies lige bortset fra dem du trækker til højre.
Avatar billede torben lind Forsker
20. februar 2016 - 09:53 #4
Hej 220661.
Smid et svar,først prøvede jeg poko1s svar men det hjalp ikke.Dit svar var mere uddybende og nu virker det.
Torben
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2016 - 10:08 #5
Super :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. februar 2016 - 10:14 #6
Nu samler jeg så vi so ikke på point men din påstand er jo ikke sand hvis du fjerner markeringen bliver ingen af dine login fjernet den eneste forskel er at du ved at gå i indstillinger og vælge fra er at du så kan fjerne alle de andre Cooki'es
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2016 - 10:30 #7
#6 Jeg er enig i at din løsning umiddelbart skulle gøre det samme.
Forstår heller ikke hvorfor det ikke løste problemet for spørger??