Avatar billede toaster2000 Nybegynder
21. august 2001 - 20:51 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Games

Findes der andre kult spil som er lige så fede som:

www.Elastomania.com , Megazeux
eller
www.Bridgebuilder.dk

Her tænker jeg specielt på små spil, som ikke krever 3D, men har et højt gameplay.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
21. august 2001 - 21:01 #1
www.mplayer.com

::sunlock.dk::
Avatar billede koldstar Nybegynder
21. august 2001 - 21:02 #2
Avatar billede eflow Nybegynder
21. august 2001 - 21:05 #3
hmm..nu du nævner bridge vuilder...hvor kan jeg dl ?
adressen virker ikke :((
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
21. august 2001 - 21:25 #4
UNDSKYLD...
www.Bridgebuilder.de

(de ikke dk)
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
21. august 2001 - 21:39 #5
Tak jeg undersøger lige spildene
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
21. august 2001 - 21:41 #6
Jeg kan ikke downe:
Jagten på den (for)svundne star III
Der kommer fejl når jeg trykker på setup.zip
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
21. august 2001 - 21:43 #7
og MegaZeux er på www.Dosgames.com under \"game creation\"
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
21. august 2001 - 21:47 #8
SUNLOCK>>Jeg er mest interesseret i et konkret spil ikke links til en masse, men tak skal du iligevel have...
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
21. august 2001 - 21:49 #9
MegaZeuz minder lidt om spillet Boulderdash som er fra C64\'erns tid (og Amigaens) bare meget mere varieret
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
21. august 2001 - 21:49 #10
Avatar billede koldstar Nybegynder
22. august 2001 - 17:27 #11
hmmm, så smider  jeg det lige ind på en anden side. link kommer senere......
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
24. august 2001 - 00:53 #12
Det er bare i orden Koldstar :o)
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
24. august 2001 - 05:40 #13
Kan du forresten li\' spillet Elastomania er du velkommen til at melde dig ind i nedstående gruppe, her kan du blandtandet finde skins,ekstrabaner, deltage i konkurrencer i spillet. Oprette- og stemme på spørgsmål + en masse andet (Psst. synes du shareware versionen af Elastomania er lidt kedelig kan jeg ...hov. fyha ikke noget eligevel :o), bare besøg mig i gruppen Elastomania:

Direkte adresse:
http://www.groupcare.com/da/group.asp?groupid=84289

Indirekte:
www.groupcare.dk Søg efter gruppen elastomania (Eller fx. Zeux)
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
24. august 2001 - 05:43 #14
Hvis du har prøvet en af de nævnte spil er du velkommen til at give en kommentar til spillet. På forhånd tak.
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
31. august 2001 - 03:41 #15
Hey! Koldstar hvis du giver et svar(med et eller andet) inden en anden kommer med et bedere får du en stak point... det er nu mest fordi jeg har en en genkændelses glæde. Da jeg kan se du har lavet spillet i noget som minder til forveksling noget der er lavet i Games Factory. Som er et program jeg selv har brugt en hel del tid på. Både dine lyd-efekter (Dem bør du forresten at skifte ud da de er temmelig dårlige *Bare et forslag*), og nogle af objekterne. og ikke mindst Hiscoren til sidst, får det til at ligne GF. Det er nemlig en af de ting jeg aldrig har fået til at virke (gemme Hi-scoren)i Games Factory. Så hvis det er noget du kan hjælpe mig med at få til at virke får du minimum Alle afsatte point.

på forhånd tak!
mvh. Allani@iversen.dk

PS. Det program du har brugt, hvad er det og hvor gammel er den.
Avatar billede koldstar Nybegynder
31. august 2001 - 14:16 #16
Hej toaster2000
Jeg har lavet jagten på den forsvundne star III i klik and play, som er den tidlige version af TGF.
Eller rettere sagt, har jeg ikke lavet det. jeg har bare ændret lidt på grafikken i et af de originale spil........og tilmed glemt at ændre nogen steder....(prøv at købe skjold)

Jagten på den forsvundne star IV, som lyder til at være det du har prøvet (online spillet??) er lavet i TGF. Det er absolut ikke halvt så godt, som det første, men tilgengæld er musikken og lydeffekterne rigtig dårlige som du selv siger......især musikken......

Du skriver at hiscore listen virker???? det er ik\' for at nedgøre mit eget spil, men jeg kan ik\' få den til det.....

hilsen koldstar@hotmail.com
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
01. september 2001 - 03:47 #17
Bruger du internetexplorer til at køre spillet i ?

Det har jeg aldrig brugt før, og aner ikke hvordan man, får exploreren integreret i spillet!

PS. Jag kan overhovedet ikke tjæne penge nok, til at købe andet end motorkraft, og det er jo ikke lige det fedeste. Det kan være jeg skal prøve at sende et par af mine spil! Jeg har bla. lavet en 4 spiller snake, ret CoOoL hvis jeg selv skal sige det.

PS. ICQ22091648
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
01. september 2001 - 03:48 #18
Den er Lavet fra bunden og uden at hugge noget :o)
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
01. september 2001 - 03:50 #19
Email: Allani@iversen.dk / Toaster@post9.tele.dk
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
01. september 2001 - 03:51 #20
PS. Har du prøvet at spille Elastomania ?