Avatar billede ThomasLynggaard Nybegynder
15. februar 2016 - 20:21 Der er 1 kommentar

Min iPhone 6s vil ikke tilslutte sig iTunes på min Macbook

Jeg har for ikke lang tid siden købt en iPhone 6s, og har siden da flere gang forsøgt at konnekte min iPhone 6s til min iTunes, Fotostream og så videre på min Mac... Uden held.

Når jeg tilslutter min iPhone 6s via USB til min Macbook og åbner iTunes, siger iTunes:
iPhone "Thomass iPhone" kan ikke bruges, fordi enheden kræver en nyere version af iTunes. Gå til www.itunes.com/dk for at hente den nyeste version af iTunes.

Jeg har hentet den nyeste version af iTunes flere gange på min computer, og hver gang har min computer sagt, at den nyeste version af iTunes nu er succesfuldt installeret. Men det samme bliver ved med at ske, hver gang jeg forsøger at tilslutte min iPhone 6s til iTunes på min Mac. Jeg er ved at blive sindsyg af det.

Er der nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
16. februar 2016 - 18:37 #1
ikke en løsning, men et forslag -(

Hvis du ikke får en løsning her, kan du prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået rigtig meget hjælp til min Mac der.