Avatar billede younes Nybegynder
21. august 2001 - 17:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog, debat og andre logoer..

Kunne du tænke dig at tjene 520 point, og er du god til at lave små loger, JAMEN så er du kommet til det helt rigtige sted...

http://onlygirlz.dk/girlzforum.gif

et eksempel på hvordan de sådan noget lign skal se ud, der skal stå... deltag i debatten... så skal der komme den skifte (altså det skal være .gif) og så skal der stå *Mode *sladder *sex mm. og så skal den skifte og der skal stå klik her..

den anden med gæstebogen skal være ligesådan der skal stå: din kommentar så skal den skifte og der skal stå brug gæstebogen den skal skifte igen og der skal stå klik her..

den trejde der skal stå lyst til en sludder.. så skal den skife og der skal stå chatten den skal skifte og der skal stå deltag her...

den fjerde: vigtig meddelelse så skal den skifte og der skal stå konkurrence den skal skifte og der skal stå klik her..

nogle der vil hjælpe det skal passe til en sort baggrund! 142 * 114 skal størrelsen være... håber nogle gider at hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 19:35 #1
Skal farverne være de samme som på den du selv viser frem??
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 19:59 #2
så de kommer til at se ud som den her

http://www.phunky-popcorn.dk/webdesign/onlygirlz/debat.gif

Fortæl hvad der skal laves om, før jeg prøver at lave resten :)

VEd godt at skriften på billede 2,3,4,5 er lidt utydelig - men jeg gider ikke rette det til før jeg finder ud af om det er aktuelt.

PS: min URL bliver selvfølgelig fjernet
Avatar billede younes Nybegynder
21. august 2001 - 20:29 #3
Det er RIGTIG godt ud, det er lige akuret sådan jeg vil have dem!, men det der deltag i debatten må godt stå der 2-3 sekunder længere, ok? når men håber at du gider at hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 20:32 #4
gider jeg da!!
Er opgaven så min??
For så vil jeg lave resten med det samme
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 21:29 #5
Nå men.......
Lavede dem alligevel!

Det kom til at se sådan her ud.
Lavede 2 forslag til den sidste... så må du selv vælge
Skriv forslag til rettelser

http://www.phunky-popcorn.dk/webdesign/onlygirlz/onlygirl.htm
Avatar billede younes Nybegynder
21. august 2001 - 23:03 #6
got gået, der står bare lyst til en \"sladder\" det skal bare ændres til sludder
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 23:17 #7
okay........
retter det lige så
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 23:25 #8
sådan
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 00:18 #9
http://www.phunky-popcorn.dk/eksperten/100870/onlygirl.htm

er den blevet flyttet til pga omstrukturering på min HP :)

POPCORN\'et :)
http://www.fotx.net/phunkypopcorn