Avatar billede madseksperten Nybegynder
24. januar 2016 - 17:55 Der er 1 løsning

Not Found The requested URL /game/index.php

Hejsa

Okay jeg fatter bare overhovedet ikke noget. Jeg har siddet og arbejdet på min side, lader computeren stå, og da jeg kommer tilbage, går i min localhost:8080, trykker på min side får jeg denne fejl:

Not Found
The requested URL /game/index.php/about was not found on this server.

Da jeg gik fra computeren virkede det fint. Det der er mærkeligt er at jeg trykker på min side profile.php, men får at vide at /game/index.php/ siden ikke findes. Der er nogle af siderne som fungerer fint nok, men det er kun ca. halvdelen hvor jeg får denne fejl.

Jeg prøvede at genstarte computeren, apache serveren, mysql, men får stadigvæk samme fejl.

Er der nogle som ved hvad det kunne være?

mvh Mads
Avatar billede madseksperten Nybegynder
28. januar 2016 - 09:32 #1
Havde en session cookie der stod til index.php. Fjernede den, og det virkede.