Avatar billede Driton Seniormester
16. januar 2016 - 19:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Html5 lokation placering

Hvor præcis er html5 til at angive ens gps position?
16. januar 2016 - 20:55 #1
HAr det samme problem, så jeg er med på en side-lytter-linie...

Kristian
Avatar billede Slater Ekspert
16. januar 2016 - 23:18 #2
Det kommer an på det device der fortæller positionen. En normal telefon tillader, med standardinstillinger, både GPS og lokalisering via mobilnet, og kan dermed være meget præcis, ned til et par meter.

Du får dog præcisitionen i meter med i coords.accuracy
17. januar 2016 - 00:42 #3
HEJ, Tak for info'en.

Men jeg er lidt (læs: MEGET) nybegynder på specielt det her,
så hvordan bruger jeg den "coords.accuracy " ?

Kristian
Avatar billede Driton Seniormester
17. januar 2016 - 01:12 #4
Det er underligt, fordi på min iphone, som er har cbb som udbyder. Jeg dukker op i vasby?
Avatar billede Slater Ekspert
17. januar 2016 - 13:22 #5
Her er en simpel test, hvor du kan kigge i kildekoden:
http://amunium.dk/showcase/geo.html

Når jeg kører det på min desktop, som jo ikke har GPS, viser den en accuracy på 971, hvilket vil sige at den ikke kan bestemme min position til mere end 971 meters nøjagtighed. Det stemmer godt med koordinaterne.

På min mobil viser den en accuracy på 20 meter.
Avatar billede Driton Seniormester
04. april 2016 - 13:31 #6
smid et svar :)
Avatar billede Slater Ekspert
04. april 2016 - 20:56 #7
Nå, det var sgu en gammel tråd. Svar.