Avatar billede xequenze Nybegynder
14. januar 2016 - 21:58 Der er 2 kommentarer

tastaturproblemer

Min søns computer har problemer med tastaturet på sin bærbare . Når man trykker på en tast kommer 3-4 tegn, bogstaver eller tal frem og det gælder alle taster. Følgende er afprøvet uden held:
1 Ombytning af harddisk
2 Tryk på fn tast og f11 samtidig
Computeren er en Toshiba Satellite og er 3-4 år gammel
Er computeren færdig eller kan noget gøres
Venlig hilsen
Peter Ulriques
Avatar billede claes57 Ekspert
15. januar 2016 - 08:24 #1
1) prøv med et løst tastatur fra pc - hvis fejlen også er der, så er tastaturet på den bærbare ok - så backup, og installer alt forfra.
2) er der ikke fejl på løst tastatur, så er det en udskiftning af den bærbares tastatur. Der er en simpel reservedel som de fleste fingernemme kan skifte (eller find en lokal pc-butik, der kan det).
Avatar billede xequenze Nybegynder
15. januar 2016 - 11:29 #2
Det vil jeg prøve. Tak