Avatar billede oppes Seniormester
08. januar 2016 - 17:43 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ashampoo

Jeg har ashampoo Burning studio 6 free ver. 6.84 2012
- Ashampoo "                "  2013  ver. 11.0.6
Ashapoo    Getback  photo    ver. 1.0.1
Ashampoo  HDD kontrol        ver. 1.12
Ashampoo    Macig defrag      ver 1.20
Ashampoo magical Snap        ver. 1.21
Ashampoo WinOptimizer 11      ver11.00.70
Ashampoo  Winoptimitzer 2013  ver. 1.0.0

Fins det nogle andre programmer istedet (gratis) og isåfal hvilke af ovenstående skal jeg slette og med hvilke programmer erstatte?
Avatar billede oppes Seniormester
08. januar 2016 - 17:44 #1
Styresystem win 7 og win 10
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2016 - 17:46 #2
Hvilke problemer her du med brænderprogrammet øverst?

XP Burning studio kunne være et alternativ til dette
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2016 - 17:48 #3
Forkert stavet. Det er denne jeg mente
https://cdburnerxp.se/
Avatar billede oppes Seniormester
08. januar 2016 - 23:46 #4
jeg mener at der er to ashampoo burning prog. så hvilken skal slettes og den du fåreslå , er den gratis?
Jeg har nemlig slettet alle Ashampoo prog. men jeg har nøglen til alle Ashampoo prog som jeg har nævnt overfor.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. januar 2016 - 07:52 #5
Nå jo ok, nu ser jeg de to gåseøjne :-)

Med hensyn til brænderprogrammerne, er der vel ikke ud over selve layout den helt store forskel vil jeg tro. Jeg har haft begge programmer inde samtidigt, men synes selv at den ældste version var den lettest læselige/forståelige.
Men jeg er så også den klassiske type.
Magical defrag  2 har jeg brugt i XP tiden, og det var en fin løsning for mig. Men her i Win 8 og 10 lader jeg Windows tage sig af det.
TIl at klare defragmentering er der også Defraggler:
https://www.piriform.com/defraggler
Du skal dog være opmærksom på at har du en ssd så siges der at den ikke skal defragmenteres, da det slider unødigt på den. Win optimizer programmerne har jeg også brugt før i tiden, men bruger dem ikke mere. Jeg bruger selv der gratis alternativer CCleaner og Privazer.

Til at gendanne filer/billeder kan Recuvia også bruges.
Til harddisk kan Hard disk sentinel bruges eller Speccy. Kommer an på hvad du skal overvåge.

Så for mit eget vedkommende er det kun brænderprogrsammet jeg selv bruger nu.
Avatar billede oppes Seniormester
10. januar 2016 - 15:37 #6
ok. Tak for rådet .
svar så jeg kan sende pointere og lukke.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. januar 2016 - 16:50 #7
Velbekomme.