Avatar billede zwiebler Nybegynder
29. december 2015 - 08:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slettet video optager plads

Hej Eksperter

Jeg har slettet en film på ca 6GB i min filmrulle, men pladsen på min iPhone 5 er ikke frigivet. Når jeg tæller pladsen på billeder og film sammen giver det ca. 2GB mens forbruget på iPhonen siger ca. 8GB.

Jeg kan ikke længere se den slettede video hverken på filmrullen, eller ved at gå gennem stifinderen på min PC

Jeg har efterfølgende slettet flere mindre videoer, der har frigjort plads

Nogen der har en ide om hvordan det løses?
Avatar billede kimtheman Novice
02. januar 2016 - 21:25 #1
Det er ikke fordi filmen lægger som offline i et video app du har og bruger?

Kim
Avatar billede zwiebler Nybegynder
03. januar 2016 - 18:06 #2
Jeg har optaget filmen på helt normal vis på iPhonen, og sidenhen slettet den fra kamera-rullen på telefonen.

Når jeg summer størrelsen på de resterende film og billeder får jeg en difference på ca. 6GB ifht. det iPhonen siger er brugt. De 6GB svarer til den film jeg sletttede
Avatar billede zwiebler Nybegynder
18. januar 2016 - 20:51 #3
Ingen svar - lukker