Avatar billede bent-mark Juniormester
28. december 2015 - 20:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit Telmore giver problemer

Når jeg skal logge mig på mit Telmore kan jeg godt logge på men kan ikke komme ind i Mit Telmore, men jeg kan se at Mit Telmore kører i baggrunden, og der er ligemeget hvad det er for en browser har prøvet dem alle. Min anden PC har ikke dette problem, men jeg kan ikke finde hvor problemet er.
Avatar billede kimtheman Novice
02. januar 2016 - 21:31 #1
"Når jeg skal logge mig på mit Telmore kan jeg godt logge på men kan ikke komme ind i Mit Telmore, men jeg kan se at Mit Telmore kører i baggrunden"

Den er ikke helt forstået.

Har du haft fat i telmore´s support?

Ellers er din pc sat til med snavs?

Mvh. Kim
Avatar billede bent-mark Juniormester
03. januar 2016 - 10:48 #2
Jeg er i dialog med telmore men det kniber med en løsning.
Min PC er renset og i fin stand, det er efter den opdatering fra Win 10 den 15. nov. at problemet kom.
Avatar billede bent-mark Juniormester
06. januar 2016 - 19:16 #3
Jeg har installeret dette program for at blive fri for reklamerne (HOSTS.ZIP)kan det være årsagen til dette rod.
Hvordan kommer jeg af med den igen kan det gøres ved at køre Windows 10 tilbage til start?
Avatar billede bent-mark Juniormester
10. januar 2016 - 11:52 #4
Hej
Jeg takker for jeres tid, men efter en opdatering her i lørdags så kører det hele igen uden problemer.