27. december 2015 - 14:55 Der er 3 kommentarer

Problemer med Facebook. Kan ikke komme på og forsiden ser helt oldnordisk ud.

Hej

Jeg har i et par dage haft problemer med facebook på min Macbook Air. Det fungerede upåklageligt, men så begyndte den at have lidt svært ved at loade billederne på siden og til sidst gik den helt i stykker. Alle andre hjemmesider fungerer helt som de skal, og jeg har gået fint på facebook fra en vens computer.

Den slet ikke alt det blå, og det ser helt forkert ud. Helt hvid bagrund og ligner noget fra 1990erne.

Jeg har forsøgt både på Safari, Chrome, og Firefox. Og jeg har prøvet at slette historik og installere den nyeste version af Java.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er ikke specielt teknisk anlagt selv.

Hiv endelig fat i mig, hvis der er yderligere spørgsmål, så skal jeg prøve at svare så godt jeg kan:-)

På forhånd tak, og glædelig jul:-)

VH

Emil Vendelbo Johansen
Avatar billede ds12345 Nybegynder
27. december 2015 - 17:05 #1
Det er ret mystisk. Der kan åbenbart være flere årsager til dette. Prøv at se nogle af punkterne her. http://www.techchore.com/facebook-not-loading-properly/
27. december 2015 - 17:26 #2
Tak for tippet, jeg ser om det gør mig klogere:-). Ja det virker nemlig ret mystisk, jeg har aldrig oplevet det før.
Avatar billede gmailinformation Praktikant
05. august 2019 - 07:02 #3