Avatar billede max-payne Nybegynder
26. december 2015 - 11:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjernsupport til simpel opsætning af Win7

Hallooo  Er der nogle som kan udføre Fjernsupport til simpel opsætning af Win7 ?
----
ændre musen fra dobbelt klik til engelt klik (peg for at markerer.

2 skærms opsætning - skærme skal vises i 100 minutter før de går i pauseskærm, skærme skal alukke efter 120 minutter - sluk aldrig for HD's.

Mapper vist som detaljer - navn, størrelse, type, varighed, bithastighed - og andvend på alle mapper.

Når en mappe åbnes, - vises til venstra computer (favoritter, overførsler, biblioteker, dokumenter o.s.v.)
Denne kolonde skal fjernes - så kun den pågældende mappe vises (navn, størrelse, type, varighed, bithastighed) ligesom i XP.
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2015 - 14:52 #1
Skærme
Tryk på Windows Taste + P vælg Dublet
Pause
Kontrolpanel Strømstyring Vælg hvornår Skærmen skal Slukkes
Mappevisning
Organiser Layout Fjern Flueben i Navigation
http://web.gratisupload.dk/f/8ut89ekeyi/
Avatar billede max-payne Nybegynder
27. december 2015 - 06:53 #2
Hej Poko1
Min Win7 er fra 2009 og virker derfor anderledes end andre (nyere) 7'er.
Jeg har fået hjælp af en anden bruger, men det han sagde jeg skulle gøre fantes ikke i min 7'er.
Derfor ønsker jeg nu fjernsupport idet det nok er nemmere at ordne når brugeren som yder fjernsupport selv kan finde rundt i min 7'er.
Denne computer som jeg er på Eksperten med, kører XP, så kan jeg blive ved med at være online imens der ydes fjernsupport på 7'eren.
Den bruger som hjalp mig p et andet spm, skrev til mig: Gå i kontrolpanel, og i stedet for kategori, så vælg at vise små ikoner.
Men der er ikke noget som hedder kategori i mit kontrolpanel.
  Han skrev: Når dette er gjort, så gå i mappeindstillinger og fanen vis.
Her kan du ændre så mus bliver enkelt klik i stedet for dobbelt.
Men der var ikke mulighed for at ændre musen til enkelt klik.
Jeg har været det hele igennem, men musen er stadig til dobbelt klik.
Avatar billede max-payne Nybegynder
27. december 2015 - 07:08 #3
Hvis jeg sætter en router til internet forbindelsen så får jeg adresse konflikter selv om computerne har hver sin ip.
xxx-xxx-xxx-001 næste pc  xxx-xxx-xxx-002 o.s.v.
Tilslutter jeg en switch så får op til 10 forskællige ip adersser. Så jeg har tilsluttet en switch.
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. december 2015 - 09:50 #4
Lige et spørgsmål er det Windows 7 Starter ? Ellers forstår jeg det ikke De ting jeg henviser til har eksisteret siden den Aller første udgave af Windows 7 og hvis det er "starter" så hjælper fjernsuport heller ikke!
Det er meget begrænset hvad der kan ændres.
Avatar billede max-payne Nybegynder
04. januar 2016 - 17:30 #5
Nej, det er en almindelig Windows 7 Home Edition, men der er forskæld på dem op igennem årene. Så en fra 2009 ikke er magen til en fra f.eks. 2011.
:)
Avatar billede max-payne Nybegynder
27. januar 2016 - 18:32 #6
Det er kedeligt at alle eksperterne er skredet, så er der ikke meget hjælp at få her på E mere.
Sux