Avatar billede jcr18 Professor
14. december 2015 - 15:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HP sdeskjet 1510 series

Hej. Selv om printeren normal udskriver som den skal (standardindstilling er aktiveret), vil den ikke udskrive de nederste tal på et girokort (modtaget via e-boks). Det er de tal som bruges til bl.a pbs-tilmelding osv. Målt fra kanten er det vel de nederste 2 cm der ikke kan ses.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. januar 2016 - 13:24 #1
Det lyder mest af alt som om det er uden for printerns printområde - den skal bruge den sidste del af papiret til at "holde fast på", og kan derfor ikke have printhovedet til at ræse frem og tilbage.... - du må eksperimentere med at gøre margen mindre/større, evt. zoome hele siden til at blive mindre... - eller måske vende siden på hovedet, før du printer (toppen der bliver bunden, skal vel ikke bruges :-)
Avatar billede jcr18 Professor
27. maj 2016 - 10:18 #2
Printeren blev skiftet ud til en lidt bedre model.
Avatar billede jcr18 Professor
27. maj 2016 - 10:18 #3
ping