Avatar billede Jolles Professor
14. december 2015 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dropbox, slet mange filer på en gang

Min bror har proppet sin dropbox med billeder og vil gerne flytte dem over på sin harddisk. De ligger ikke i mapper!.
Jeg kan ikke finde anden metode end at slette / downloade et ad gangen. Kan dette lærde forum hjælpe?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
14. december 2015 - 12:22 #1
Som jeg forstår dit problem:

Dropbox har jo en fin PC / Mac-klient som man kan downloade. Når den er installeret så synkronisere den jo dropboxen i skyen med ens lokale disk.

Når det er sket så kan filerne flyttes til et andet sted, sorteres og derefter slettes i dropbox-folderen. Derefter synkroniseres sletningen tilbage til skyen.

Giver det mening?
Avatar billede Jolles Professor
17. december 2015 - 17:44 #2
Tak Lars, læg et svar
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
17. december 2015 - 22:40 #3
Tjek