Avatar billede hans01 Nybegynder
04. december 2015 - 06:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside starter for neden på siden

jeg har lavet en lang hjemmeside med anchor tags, som linkes til fra menu.

Problemet er at nu starter siden helt nederst på det sidste anchor tag, og ikke i toppen af siden.

Jeg kan ikke lige gennemskue hvad der er sket..

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
04. december 2015 - 10:16 #1
Smider du evt et link? ;-)
Avatar billede hans01 Nybegynder
04. december 2015 - 10:20 #2
jeps, det er www.sneppegaarden.com
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
04. december 2015 - 10:52 #3
I din formular hvor der står: "indtats fulde navn" skal du fjerne autofocus i koden. Det bør løse problemet!
Du bør også rettet de mange html-fejl... Prøv at validerer den, så kan du ser hvilke du skal kaste dig over
Avatar billede hans01 Nybegynder
04. december 2015 - 16:16 #4
du har fuldstændig ret. tusind tak, og god weeekend.. smid lige et svar.

er ved at gnave mig igennem fejlene..
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
04. december 2015 - 16:35 #5
Så lidt og god weekend ☺