Avatar billede Pansho Praktikant
04. november 2015 - 17:11 Der er 3 kommentarer

Skrift størrelse i Windows Live mail

Tekst størrelse i Windows live mail, til venstre, er vel i en størrelse på Ariel 12, det samme gør sig gældende i boksen som jeg skriver mit problem i.
Pc'er en er en Fujitsu Q520, kom på markedet i Danmark 2014.
(Styresystemet er Windows7 Pro - Office 2010 og bruger størrelse 41 i halsmål, så der skulle være muligheder)
Hvem har løsningen?
Tak på forhånd til den bedste løsning
Hilsen
acn
Jeg fik et godt svar ved mit sidste spørgsmål om samme problem: Man holder Ctrl tasten nede og scroller med musen, så kan man faktisk scrolle så meget at man kun får et stort bogstav.
et godt svar.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. november 2015 - 18:48 #1
Sådan eller som skrevet i den anden tråd Skærm opløsning
http://gratisupload.dk/f/8ubxic8o9r/full
Avatar billede Pansho Praktikant
27. marts 2016 - 14:49 #2
Problemet er løst.
tak
Avatar billede Pansho Praktikant
16. april 2016 - 13:23 #3
Alt er ok