Avatar billede AsusBruger Nybegynder
02. november 2015 - 16:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med log-in på abonnement på Websider !

Jeg har købt en Toshiba tablet med touch-skærm som jeg nu har opdateret til Windows 10. Mit problem er, at jeg ikke kan logge ind på min konto f.eks. hos TDC. Den springer hele tiden tilbage siden hvor jeg skal taste mit brugernavn og kodeord ind. Da den havde Styresystem Windows 8.1, var der ingen problemer, og hvis jeg bruger min Asus-bærebar computer med Windows 10, kan jeg også
logge ind på f.eks. mit TDC. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan stille den op, så jeg kan logge ind med min Toshiba-Tablet ? Det foregår med app Microsoft Edge 20.10240.16384.0

Med venlig hilsen
Per Jensen.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2015 - 19:19 #1
hent en rigtig browser - edge er stadig under udvikling, og derfor ikke brugbar. Fx Firefox, og sæt den til standard.
Avatar billede AsusBruger Nybegynder
03. november 2015 - 14:26 #2
Hej claes57.
Tak for dit råd.
Jeg fandt " Internet Explorer " på min tablet  som stadig lå der fra da jeg kørte med Windows 8.1,
den satte jeg op som min foretrukne browser, og nu kører tingene fint med at jeg kan logge mig ind på de forskellige abonnement-sider uden problemer.
Sjovt nok fortæller mit antivirusprogram McAfee på min Asus-bærebar computer, at jeg skal skippe Microsoft Edge, og installere Internet Explorer i steddet,
for McAfee har ikke mulighed for at kunne kontrollere i Microsoft Edge foreløbig !
Per Jensen.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2015 - 15:08 #3
edge tillader pt ikke udvidelser, så fx McAffee værktøjslinjen kan ikke der. Der er en større opdatering til win10 lige på trapperne - men der er edge-udvidelser heller ikke med, så pt må vi nok vente til en gang i foråret før edge kan bruges.
IE følger også med i win10-pakke - Microsoft ved godt, at edge ikke er færdig.

Klik lige i svar, og skriv fx 'lukker' - så kan du bagefter acceptere det som svar, og beholde dine point.
Avatar billede AsusBruger Nybegynder
03. november 2015 - 17:27 #4
tak for oplysningen omkring Microsoft Edge.
Tråden kan godt lukkes nu !