Avatar billede weta Juniormester
24. oktober 2015 - 17:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Office Word 2007 - ikon på skirvebord flytter (win 10)

Når er rettet i et worddokument, hvor filen ligger på skrivebordet, så flytter ikonet plads på skrivebordet, når jeg gemmer. Men kun hvis der altså er ændret i filen.

Det svarer til at jeg nygemmer en fil, og Windows da altid vil placere ikonet på næste ledige plads på skrivebordet.

Jeg har IKKE slået "arranger ikoner automatisk" til. Og det er KUN Word ikoner det sker for. Meget irriterende.

Nogen ideer til hvor jeg kan finde en indstilling til dette?
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2015 - 17:30 #1
køre selg med 2007 min gør den ikke hvornår kom det ? ja vis elles prøv  StartBillede af knappen Start. Skriv Systemgendannelse se om det ikke hjælper ellers prøv og køre den ind på ny igen :)
Avatar billede buddy45 Juniormester
24. oktober 2015 - 18:35 #2
Inde i 'Fjern eller rediger et program, kan du markere Office 2007 og vælge 'rediger'. Så skulle du kunne køre en reparation af Office.
Avatar billede weta Juniormester
24. oktober 2015 - 20:10 #3
Har gendannet tilbage til win10 install.
Det hjælper ikke.
Samme fejl.
Avatar billede weta Juniormester
24. oktober 2015 - 20:11 #4
Har kørt en reperation af Office, og genstartet.
Det hjælper ikke.
Samme fejl.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2015 - 00:27 #6
1 slet Office  Kontrolpanel\Programmer\Programmer og funktioner

2 installer Office  på ny
Avatar billede buddy45 Juniormester
25. oktober 2015 - 08:35 #7
Højreklik på skrivebordet og vælg Personlige Indstillinger.
Klik på Temaer i venstre side.
Klik på Indstillinger for skrivebordsikoner.
Fjern flueben for neden: 'Tillad, at temaer skifter skrivebordsikoner'.
Genstart.
Avatar billede weta Juniormester
08. november 2015 - 12:10 #8
Det endte med geninstallation.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2015 - 13:33 #9
#6 kør den