Avatar billede EveryMA Mester
18. oktober 2015 - 16:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Friendly URL i sub-domæne

hej...
hele mit site er baseret på friendly urls, men jeg er løbet ind i problemer.
den godtager det ikke når jeg prøver at lave brugervenlige urls til mit subdomæne. jeg kører asp og bruger iis til at lave mine subdomæner. jeg går ikke fysisk ind og redigeret i web.config filen selv.

jeg har prøvet at have to web.config filer. én til det normale site og så én til subdæmet. men det fungerer ikke. Den viser helt korrekt url'en, men indholdet der skal vises kommer ikke frem. siden er hvid og indeholder intet i kildekoden.

er det overhovedet optimalt at have to web.config filer? hver gang jeg redigerer i iis går jeg ind i ftp'en, 'downloader' filen til computeren og uploader den til subdomænet. det lader ikke til at være den rigtige metode...

nogen der har erfaring på det område?
Avatar billede EveryMA Mester
18. oktober 2015 - 16:53 #1
linjen hedder:

den godtager det ikke når jeg prøver at lave brugervenlige urls til mit subdomæne. jeg kører asp og bruger iis til at lave mine FRIENDLY URLS. jeg går ikke fysisk ind og redigeret i web.config filen selv.
Avatar billede EveryMA Mester
09. november 2015 - 22:28 #2
lukker... ingen løsning.