Jeg har oprettet et indtastningsskema i word med afkrydsningsfelter og tekstudfyldningsfelter, selve skemaet er skrivebeskyttet. Mit problem er, at når en medarbejder har udfyldt skemaet og får trykket gem i stedet for gem ikke, gemmes skemaet med alle indtastninger. Hvordan får jeg gemt skemaet automatisk i en ny version?
Du skriver at det er gemt som skabelon. Hvis dette er tilfældet bør brugerne få en kopi af skabelonen som et nyt dokument. Dette sker automatisk, hvis de f.eks. dobeltklikker på skabelonen i Denne computer/Stifinder.
Brugerne får adgang til dokumentet via et andet program hvor dokumentet er linket til en retningslinje. Når de skal lukke dokumetet, får de muligheden gem eller gem ikke og det er her det går galt.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.