Avatar billede KHHP Juniormester
06. oktober 2015 - 21:51

Mail virker ikke i OS X 10.11

Hej
Jeg kører med egen Exchange 2013 Standard SP1 og dette har virket fint på både Mac OS X og Windows. Nu har jeg så opdateret både min Mac Pro og min Macbook Pro til OS X 10.11 El Capitan og nu virker min exchange-konto ikke længere i Apple Mail. Jeg har via min arbejdsplads adgang til Office 365 Enterprise og denne virker stadig fint. Eneste reelle forskel er at min server kører med et self-signed certificate som er manuelt importeret på mine Macs.
Outlook 2016 for Mac virker fint med begge konti.

Er der nogen som kender en evt. løsning til problemet?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester