Avatar billede f065 Nybegynder
18. januar 2000 - 18:31 Der er 10 kommentarer

Diskindhold ændret..defragmentering starter igen

Hvordan for jeg pc'en til at lade være med at komme med denne meddelse. (Windows 98). Jeg har endgang læs i PCworld hvordan men kan ikke finde artiklen.

Avatar billede codpiece Nybegynder
18. januar 2000 - 19:03 #1
Luk alle unødvendige programmer ned, især virusscannere, screensavere og findfast

// codpiece
Avatar billede long_island Nybegynder
18. januar 2000 - 20:32 #2
Problemet er at der er programmer der skriver til disken - prøv også at ligge din swapfil på et andet drev midlertidigt... Men det vigtigste er, som CODPIECE skriver, at lukke alle programmer
Avatar billede i11uzion Nybegynder
18. januar 2000 - 21:24 #3
HEhehehe giv din swap-fil en fast størrelse, så vil windows ikke hele tiden kunne fucke op der, så det skulle virke... (hvis altså codpiece´s råd ikke virker....)

Hehe jeg skulle sikkert have postet dette her som en kommentar, men jeg valgte at lave det til et svar da jeg ikke mente at helt det samme var blevet sagt før... :)
Avatar billede long_island Nybegynder
18. januar 2000 - 21:27 #4
Fint med mig - så kan f065 selv vælge....
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2000 - 00:29 #5
Typisk win 98 , der er med garanti andre programmer, som også generer defrag. Se blot når man når til 10% så går hastigheden væsenligt ned.

En virus scanner, som ikke synlig generer win 98 defrag og scandisk er InoculateIT Personal Edition.
Avatar billede joker73arb Nybegynder
19. januar 2000 - 10:28 #6
Fjern "Find fast"!!!!!!

Joker
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
24. januar 2000 - 12:24 #7
Ctrl+Alt+Del.... luk alle programmer udover explorer! og sæt swap-fil på en fast størrelse! det skulle kunne klare det problem!

Held og Lykke
The Shadow Surfer!
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
27. januar 2000 - 12:37 #8
Tryk på knappen "start" nede i dit venstre hjørne. Det vil forhindre din maskine i at udføre arbejdsopgaver bag din ryg! :-)

SEN8OR
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
07. februar 2000 - 13:30 #9
Hvad så, f065...Skulle du ikke snart tage at udbetale dine points?
Avatar billede starknightdk Nybegynder
04. marts 2000 - 03:26 #10
Inden du starter defrag så luk alle de programmer du kan nederst i højre hjørne ved siden af uret. og det med swapfilen har ikke været noget problem for mig men du skal især lukke opgavestyring ned for det er som regel den der laver det nummer med gestart af defrag