Avatar billede hamdi1 Nybegynder
20. august 2001 - 20:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

print problem i windows2000

Jeg kan ikke bruge min printer i W2K. Den spørger altid efter SPOOLSV(et ell. andet bagefter). Jeg installerer printersoftvaren igen. Der bliver spurgt om programmet skal aktivere spooler service fordi den er blevet slettet. Jeg klikker ja, men der sker intet. Jeg har fuldstændig droppet at printe ud.
Jeg håber eksperten kan hjælpe mig. Tak
Avatar billede dr.m Nybegynder
20. august 2001 - 20:37 #1
if you deleted your spooler service, you need to reinstall windows.
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. august 2001 - 20:39 #2
d.mr> Kan han ikke bruge en reparation af windows?
Avatar billede dr.m Nybegynder
20. august 2001 - 20:42 #3
I am not sure. reparation takes care of file integrity and registry problems, I think you know about it more then I do. but I don\'t think it\'s going to install missing services. after all, services can be removed without damaging the windows.
a reinstall (without formatting of course) seem more fit here to me.

M
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. august 2001 - 20:56 #4
d.mr> Du mener altså ikke at spooleren bliver gendannet ved en reparation.
Men det var da værd at prøve inden en reinstallation, går det ikke, er der den måde du anviser!
Avatar billede dr.m Nybegynder
20. august 2001 - 20:57 #5
I agree
Avatar billede makse Nybegynder
20. august 2001 - 21:31 #6
Hvis du kører med Bitware, så kig på http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q257/8/59.ASP

Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. september 2001 - 19:20 #7
har samme problem
får beskeden
Printer operation cannot continue due to lack of ressources. The print subsystem is unavailable
når jeg prøver at tilføje en printer, er det samme besked du får?

Hvad er BitWare?