Avatar billede slagelsefyren Nybegynder
16. august 2015 - 11:40 Der er 6 kommentarer

Mangler et lokale Booking system til en klub

Hej

Jeg mangler et booking system hvor klubbens cirka 75 medlemmer kan booke tider i de 2 lokaler vi har til rådighed.

Da klubben som så mange andre klubber har yderst begrænsede økonomiske resourcer så skal det gerne enten være freeware eller meget billigt og uden månedlig betalinger.
Er der nogen som har kendskab til et sådan system ?
Avatar billede phpnoob Novice
16. august 2015 - 12:59 #1
Jeg fandt dette jeg kan hjælpe jer med at opsætte det hvis det er.

https://code.google.com/p/phpmyreservation/
Avatar billede wjens Guru
16. august 2015 - 16:11 #2
To delte google-kalendere?
Ihvertfald billigt, men lidt besværligt at dele mellem 75 personer.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
16. august 2015 - 16:36 #3
phpnoob
Gider du lige kontakte mig på johnsen28@gmail.com
Avatar billede phpnoob Novice
16. august 2015 - 16:54 #4
Jeg har sendt en e-mail :)
Avatar billede theklausster Nybegynder
19. august 2015 - 21:13 #5
Om 1 månedes tid vil jeg gerne lave det gratis. Det bliver en hjemmeside hvor folk kan oprette/login og se lokalerne, samt hvornår de er ledige.

Skal lige igang på 3 semester datamatiker uddannelsen, det kunne være et sjovt side projekt.

Ved ikke hvor lang tid det kommer til at tage, men det er jo også gratis :o)

Skriv hvis det har interesse
Avatar billede imma Forsker
15. september 2020 - 13:00 #6
fandt du en løsning ?