Avatar billede Westw0od Praktikant
13. august 2015 - 21:36 Der er 1 kommentar

Tilbagebetaling til debitor

Hej min debitor har betalt for meget på en faktura. Jeg har bogført det fulde beløb han har indbetalt og debiteret bank. Nu skal jeg så betale det for meget indbetalte tilbage. Her krediterer jeg bank og debiterer kunden. Men hvad med momsen? Der kommer salgsmoms på. Skal jeg fjerne den?
14. august 2015 - 08:57 #1
Der skal ikke betales nogen form for moms i forbindelse med en betaling /ud eller ind).

Det er vareflowet/tjenesteydelser der pålægges moms.