Avatar billede desist Seniormester
09. juli 2015 - 09:58 Der er 3 kommentarer

Impotere billeder fra Iphone4S til Windows vista

Hej

Hvordan impotere jeg billederne fra min Iphone4S til min PC. Jeg vil gerne bibeholde den mappestruktur jeg har på min Iphone. Kamerarulle, Min fotostream,Privat, Arbjede osv...
Kan godt impotere dem, men så ligger de i 90 forskellige mapper?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2015 - 11:31 #1
har du brugt icloud programmet til pc, og synkroniseret der?
Avatar billede desist Seniormester
09. juli 2015 - 14:47 #2
Jeg har brugt et 3 parts program. Har fundet ud af at den ikke kan gøre det mappevis. Fordi alt ligger i fotobiblioteket og tager dermed også kun tager plads der.
Hvad med at slette alle beskeder på en gang via pc. Ved du hvordan et gøres?
SAmt når jeg har slettet alle beskeder manuelt. Står der stadig at der mangler at blive slettet 800 mb i arkiverede beskeder?
Nu når jeg har slettet alle billeder står der også at der stadig  er fyldt op med ca 800 mb. Er det de billeder jeg har i min Icloud fotodeling?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2015 - 15:16 #3
prøv indstillinger på iphone. vælg icloud, lagringsplads, lagringsplads. Det, der fylder mest på min er sikkerhedskopier, og det er 710mb. Kan være, at icloud har en grænse på 800mb til det formål.