Jeg ønsker at anvende android tablets i firmaet og har brug for at kunne bruge netværks printere.
Det er nemt nok at sætte op, men det kræver at man opretter en google bruger. Hvordan administrere man det, for en virksomhed, hvor man egentlig anvender windows netværk. AD osv. ?
Google brugere skal oplyse deres kreditkort, hvilket ikke fungerer i en virksomhed.
En Google bruger er vel en gmail adr.? Den kan sagtens undvære kreditoplysninger, idet man bare trykker på spring over, når den foreslår det. Vi bruger selv løsningen med at medarbejderne opretter en arbejds gmail så de kan hente gratis apps.
Det vil jeg da lige prøve. Jeg var helt overbevist om at det var et krav fra Google at man skulle oplyse kreditkort oplysninger, for at få adgang til play store.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.