Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2015 - 11:50 Der er 5 kommentarer

Hdd udvidelse

Har en Lenovo IdeaPad yoga 13, model name 2191, med ssd hdd 128gb.
Overvejer at udvide med yderligere 256gb i slot nr.2.
Hvilken teknisk betegnelse på ssd hdd skal jeg se efter hvis jeg søger på nettet og vil det evt. være muligt at clone eksistrende hdd til den nye?
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2015 - 12:49 #1
Jeg tror at de fleste vil være enig i, at Samsung Evo SSD er et godt valg.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2015 - 15:09 #2
Samsung Evo kommer med program til at migrere/klone til ny, hvis det måtte ønskes.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2015 - 09:00 #3
Det var ikke lige disse oplysninger jeg søgte.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2015 - 09:10 #4
Med et program som fx speccy kan du få data om nuværende disk. Den nye skal være magen til, bare med mere plads. https://www.piriform.com/speccy
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2015 - 08:24 #5
Tak for svarene, de hjalp til at finde den rigtige løsning.