Avatar billede bas Forsker
16. juni 2015 - 10:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lenovo T500 - boot fra CD

Hej

Jeg har en Bærbar PC Lenovo T500, som jeg gerne vil have til at boote fra en CD. Jeg skal have installeret Windows 7 på den.
Jeg har været i BIOS og ændre  boot rækkefølgen, og jeg tænker, at det må være enten ThinkVantage-knappen eller F12 jeg skal trykke på under opstart?
Jeg har prøvet begge, men det ændrer ikke noget.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2015 - 13:02 #1
Du kom vel i bios vis F12? Stod der slet ikke noget om DVD?
Når jeg på min Lenovo trykker F12 under opstart, hedder DVD drevet Sata 3 HL-ST- DVD-Ram. En noget underlig betegnelse.

Hvis det bliver ved med at kikse, så lav en Iso og læg den på en USB stick.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juni 2015 - 13:05 #2
Tjek i bios om F12 er deaktiveret
Avatar billede bas Forsker
16. juni 2015 - 13:16 #3
Hej

Tak for jeres kommentarer.
Problemet er løst. Jeg har et antal recovery CD'er, og jeg havde ikke lige set, at de skal køres i en bestemt rækkefølge.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2015 - 13:34 #4
Ok så lukker du bare :-)
Avatar billede bas Forsker
22. juni 2015 - 20:29 #5
Lukker.